Varför anställa en Ansvarig för incidenthantering med TeamSecure?

Ansvarig för incidenthantering - staffing

Ansvarig för incidenthantering

Incident Response beskriver den process genom vilken en organisation hanterar ett dataintrång eller en cyberattack samt hur organisationen försöker hantera konsekvenserna av attacken eller intrånget (incidenten). Målet med denna process är att hantera incidenten på ett effektivt sätt så att skadan begränsas och både återställningstiden och kostnaderna hålls så låga som möjligt.

En incident response manager övervakar ett team av IT-specialister som reagerar på cyberattacker, nätverksintrång och datorbrott. Ansvaret består i att leda säkerhetspersonal när de utreder säkerhetsöverträdelser och genomför motåtgärder.

För att vara incident response manager krävs teknisk expertis inom minst två av följande områden: Windows-disk- och minnesanalyser; Cloud Operations and Engineering; Network Security Monitoring (NSM), analys av nätverkstrafik och logganalys; Cloud Operations and Engineering; Unix- eller Linux-disk- och minnesanalyser; statisk och dynamisk analys av skadlig kod; MITRE ATT&CK.

Tillämpliga kunskaper är ett måste i ett skript- eller utvecklingsspråk (t.ex. Python).

Ökad efterfrågan på Ansvarig för incidenthantering på Sverige

Den globala kapplöpningen om att rekrytera högkvalificerade Ansvarig för incidenthantering har intensifierats och skapar en brist på marknaden, särskilt på Sverige. Vi på Team Secure specialiserar oss på att identifiera topppersonal inom cybersäkerhet och matcha dem med lämpliga jobb. Våra personalspecialister kan dra nytta av en stor pool av högkvalificerade och erfarna Ansvarig för incidenthantering kandidater och utifrån vår erfarenhet inom säkerhetsområdet kan vi utvärdera en potentiell kandidats färdigheter, kvalifikationer och erfarenhet för att tillhandahålla en perfekt passande kandidat för våra kunder.

Ökad efterfrågan på Ansvarig för incidenthantering på Sverige
Hyr en Ansvarig för incidenthantering - staffing

Våra medarbetare är viktiga

Ett blomstrande företag behöver blomstrande medarbetare. För oss på Team Secure är våra anställdas hälsa och välbefinnande viktigt; våra anställda bidrar inte bara till vår organisations tillväxt, utan använder samtidigt sina färdigheter, kunskaper och talanger för att uppnå personlig tillfredsställelse.

FAQ

Finns det några kostnader i förväg för rekrytering eller kontraktskostnader när man anställer en medarbetare Ansvarig för incidenthantering hos Team Secure?

Ja. Vi kräver en första deposition som kommer att användas som en kredit på din första faktura när du anställer din Ansvarig för incidenthantering. Om du bestämmer dig för att inte gå vidare kommer din insättning att återbetalas helt och hållet.

Hur kommer jag igång? Hur anställer jag min Ansvarig för incidenthantering resurs?

Vi har gjort den här processen så enkel som möjligt, allt du behöver göra är att gå in på https://order.teamsecure.io, fyll bara i formuläret och en av våra experter kommer att skriva tillbaka till dig inom 24-48 timmar för att få ditt konto konfigurerat. Så enkelt är det!

Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

Vi arbetar främst med banköverföringar och arbetar vanligtvis i följande valutor : EUR, CHF, USD och GBP. För mindre belopp accepterar vi betalningar med alla större kreditkort.

Kan jag Ansvarig för incidenthantering arbeta från våra företagskontor?

Ja. Utplacering av Ansvarig för incidenthantering personalpå plats Ansvarig för incidenthantering är tillgänglig på begäran. Alla Team Secure-anställda kommer att ha sista ordet när det gäller omplacering eftersom våra specialisters trivsel har högsta prioritet för oss.

Alla justeringar av levnadskostnader och omplaceringsavgifter överförs till kunden. Vi rekommenderar denna typ av arrangemang för perioder på 3-6 månader. Kunder som vill ha en långvarig omplacering på plats rekommenderas att meddela Team Secure i förväg så att vi kan anställa specifika Ansvarig för incidenthantering kandidater som söker omplacering.

Varför tillåter ni inte att man Ansvarig för incidenthantering arbetar hemifrån eller på distans?

Som säkerhetsföretag är Team Secure känt för att vara strikt när det gäller att anställda ska följa de interna protokollen och säkerhetsriktlinjerna, från åtkomstkontroll till lagring av dokument och koder som rör våra kunders immateriella rättigheter. Distansarbete och frilansande är bra som koncept, men våra kunder, särskilt Fortune 500-företag och regeringar, är mycket angelägna om att se till att deras immateriella rättigheter Ansvarig för incidenthantering skyddas på ett säkertsätt.

Hur mycket ska jag budgetera för att anlita en medarbetare Ansvarig för incidenthantering från Team Secure?

Vi startade Team Secure med ett mål i åtanke: att erbjuda våra kunder förstklassiga cybersäkerhetstjänster och bygga upp en gemenskap av cybersäkerhetsspecialister, oavsett var de befinner sig. Vi rekryterar och anställer din Ansvarig för incidenthantering direkt, för din räkning. Vi betalar alla anställningsskatter och sysselsättningsbidrag till staten. Problemfritt för dig. Inget komplicerat pappersarbete, inget administrativt krångel för dig. Enkel ekonomi kan man säga.

Marknaden har en stor efterfrågan på Ansvarig för incidenthantering, och det finns inte tillräckligtmycket Ansvarig för incidenthantering Ansvarig för incidenthantering att ta hand om, därför är priserna höga runt om i världen.

Vem äger de juridiska rättigheterna till det arbete som skapats av min Ansvarig för incidenthantering?

Du, kunden! Vårt team arbetar direkt för dig och vid full betalning är alla immateriella rättigheter, produkter och koder som produceras av Team Secure din egendom.

Hyr en Ansvarig för incidenthantering

Säkerheten i din IT-infrastruktur bör vara din högsta prioritet. Ta kontakt med oss.